مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 01:102021-12-04ورزشي

اسکوچیچ در دادگاه منتقدان/ مخالف و موافق چه می گویند؟


25 کارشناس فوتبال ایرانی به یکی از اساسی ترین پرسش های امروز فوتبال ایران مبنی بر ادامه همکاری با اسکوچیچ یا انتخاب مربی دیگری به جای این مرد کروات در جام جهانی پاسخ گفته اند که با کنار هم گذاشتن این سخنان، - می توان تاحدودی به این موضوع پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر با 16 امتیاز صدرنشین گروه A انتخابی جام جهانی در قاره آسیاست و در صورت پیروزی شاگردان اسکوچیچ مقابل عراق در تاریخ هفتم بهمن در ورزشگاه آزادی، یوزها برای سومین بار متوالی راهی جام جهانی خواهند شد.

این اتفاق در حالی است که تا خرداد 1400، نگرانی های زیادی درباره آینده تیم ملی به علت باخت های ایران در دوران ویلموتس و سخت شدن مسیر صعود از مرحله دوم وجود داشت اما با روی کار آمدن اسکوچیچ و ایجاد نظم و انضباط، شرایط رو به بهبودی پیش رفت.

با وجود کسب 12 پیروزی در 13 بازی گذشته، منتقدان درباره عملکرد اسکوچیچ اختلاف نظر دارند.

گروهی از کارشناسان بر این باور هستند که اسکوچیچ فاقد کیفیت فنی لازم برای هدایت تیم ملی در جام جهانی است و در صورتی که ایران به دنبال صعود از مرحله گروهی است، باید تغییراتی را روی نیمکت تیم ملی اتفاق بیفتد.

در مقابل این طیف، گروهی بر این باور هستند که اسکوچیچ مربی بسیار خوبی بوده و نتایج او تایید کننده کیفیتش در تیم ملی است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکوچیچ در دادگاه منتقدان/ مخالف و موافق چه می گویند؟

اسکوچیچ در دادگاه منتقدان/ مخالف و موافق چه می گویند؟