مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 19:352021-12-04سياسي

طرح جدید برای اعزام زائر به عتبات تشریح شد


معاون عتبات سازمان حج و زیارت پس از آن که اعلام کرد انحصار «شمسا» را از اعزام زائران به عتبات عالیات برداشته است، طرح جدید اعزام به عتبات عالیات را تشریح کرد.

- معاون عتبات سازمان حج و زیارت پس از آن که اعلام کرد انحصار شمسا را از اعزام زائران به عتبات عالیات برداشته است، طرح جدید اعزام به عتبات عالیات را تشریح کرد.

این سازمان معتقد است این طرح، کمیت و کیفیت خدمات رسانی به زائران را بهبود می دهد و قیمت ها مناسب خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی با اشاره به طرح نوین عتبات عالیات، هدف از اجرای آن را جذب حداکثری زائران با هر میزان توان مالی، زیارت آسان، در دسترس با بسته های متنوع و مختلف از قبیل زمان بندی و گروه های قیمتی مختلف با حفظ کرامت، عزت و سلامت زائران ذکر کرد.

او افزود: از این پس دفاتر زیارتی که توانایی لازم در حوزه اجرایی عتبات را داشته باشند و بسته های زیارتی را به خوبی پوشش دهند، می توانند به این حوزه وارد شوند.

رحمانی گفت: دفاتری که توانایی لازم را داشته باشند باید ابتدا از طریق دفاتر حج و زیارت استان مربوطه خود اقدام کنند و درخواست شان را مطرح کنند که بعد از گذراندن مراحل اولیه، برای معاونت عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جدید برای اعزام زائر به عتبات تشریح شد

طرح جدید برای اعزام زائر به عتبات تشریح شد