مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 16:052021-12-04اقتصادي

سازمان میادین حلقه مفقوده درآمد پایدار شهرداری شیراز است


عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی حلقه مفقوده درآمد پایدار شهرداری است، گفت: رسیدگی به مشکلات سازمان میادین نقش بسزایی در توسعه شهر و شهرداری دارد.

- ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی حلقه مفقوده درآمد پایدار شهرداری است، گفت: رسیدگی به مشکلات سازمان میادین نقش بسزایی در توسعه شهر و شهرداری دارد.

افسانه خواست خدایی شنبه 13 آذر در بازدید از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری شیراز، با اشاره به تکمیل نشدن سایتهای ساماندهی مشاغل از جمله سایت 300 هکتاری قبل از پل فسا، در طول سالهای گذشته، گفت: با گذشت 15سال هنوز هیچ اقدامی برای تکمیل سایت شهید منتظری به عنوان یکی از سایتهای ساماندهی مشاغل انجام نشده است.

او خاطرنشان کرد: بی توجهی به تکمیل سایتهای ساماندهی مشاغل، سبب ماندگاری انواع مشاغل مزاحم خودرویی، مصالح ساختمانی، ضایعاتی ها، کشتارگاهها، آهن آلات و .

شده است که در راستای ساماندهی این مشاغل و ایجاد در آمد پایدار، تکمیل این سایتها باید در اولویت پروژه های این سازمان و شهرداری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان میادین حلقه مفقوده درآمد پایدار شهرداری شیراز است

سازمان میادین حلقه مفقوده درآمد پایدار شهرداری شیراز است