مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 15:452021-12-04اقتصادي

صندوق های قرض الحسنه تسهیل گر بین نهادهای حمایتی و مردم هستند


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: صندوق های قرض الحسنه تسهیل گر بین نهادهای حمایتی و مردم بوده که اساس تأسیس آنها برداشتن باری از دوش کارآفرینان است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: صندوق های قرض الحسنه تسهیل گر بین نهادهای حمایتی و مردم بوده که اساس تأسیس آنها برداشتن باری از دوش کارآفرینان است.

سردار محمد زهرایی در بازدید از صندوق قرض الحسنه محدثه بناب با بیان اینکه صندوق های قرض الحسنه همواره پشتیبان کارآفرینان تا رسیدن به اشتغال پایدار است، اظهار کرد: یکی از عوامل مهم کیفی سازی صندوق ها مشارکت بالای افراد در آن است که در این خصوص بعضی از روستاها از جمله روستای قره چپق ظرفیت قابل توجهی را در مشارکت صندوق دارد و این خود یک نقطه قوت به شمار می رود.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: هر صندوق تا حد امکان یک رشته شغلی و یک محصول را باید مد نظر قرار دهد تا از پراکنده کاری جلوگیری شده و اثر فعالیت خود را به صورت موثر شاهد باشند.

همچنین در سفر رییس سازمان بسیج سازندگی کشور و بازید او از صندوق قرض الحسنه محدثه بناب، 12 میلیارد ریال اعتبار در قالب وام های 500 میلیون ریالی کم بهره در جهت اشتغالزایی روستایی به اعضای صندوق اختصاص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق های قرض الحسنه تسهیل گر بین نهادهای حمایتی و مردم هستند

صندوق های قرض الحسنه تسهیل گر بین نهادهای حمایتی و مردم هستند