مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 15:352021-12-04سياسي

نقش موزه ارتباطات در دیجیتالی سازی فرایندهای پستی


اتحادیه جهانی پست، سخنرانی رییس موزه ارتباطات کشور در خصوص حفظ میراث دیجیتال در همایش صدسال موزه در ایران که به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس کمیته ملی موزه های ایران(ایکوم) برگزار شد را مورد توجه قرار داد.

- اتحادیه جهانی پست، سخنرانی رییس موزه ارتباطات کشور در خصوص حفظ میراث دیجیتال در همایش صدسال موزه در ایران که به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس کمیته ملی موزه های ایران(ایکوم) برگزار شد را مورد توجه قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتحادیه جهانی پست در استوری صفحه اینستاگرام خود بخش هایی از سخنرانی حسن عمیدی پیرامون میراث دیجیتال و لزوم دیجیتالی سازی موزه های ایران را بازنشر کرد.

در همایش صد سال موزه در ایران که 29 آبان 1400 در سالن همایش کتابخانه موزه ملی ایران با همکاری ایکوم ایران، موزه ارتباطات و کمیته ملی یونسکو برگزار شد، رییس موزه ارتباطات با اشاره به لزوم دیجیتالی سازی فضا و محتوای موزه ها گفته بود یکی از دلایلی که مردم نمی توانند ارتباط خوبی با موزه ها برقرار کنند این است که موزه داران و دست اندرکاران آن از فضای دیجیتالی سازی بسیار هراس دارند و از آن فاصله می گیرند و مسئله دیگر این است که شرایط برای انتقال مفاهیم برای تمام سنین مانند بچه ها، جوانان و نوجوانان نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موزه ارتباطات در دیجیتالی سازی فرایندهای پستی

نقش موزه ارتباطات در دیجیتالی سازی فرایندهای پستی