مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 15:152021-12-04سياسي

هویت چهارمین شهید گمنام مدفون در خراسان جنوبی شناسایی شد


مدیرکل بنیاد حفظ آثار خراسان جنوبی گفت:هویت شهید گمنام مدفون در دانشگاه آزاد واحد بیرجند شناسایی شد و خانواده این شهید بعد از 33 سال مزار او را در آغوش خواهند گرفت.

- بیرجند-مدیرکل حفظ آثار خراسان جنوبی گفت:هویت شهید گمنام مدفون در دانشگاه آزاد واحد بیرجند شناسایی شد و خانواده این شهید بعد از 33 سال مزار او را در آغوش خواهند گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا فلاحی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هویت چهارمین شهید گمنام مدفون در خراسان جنوبی شناسایی شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار کرد: با اشاره به اینکه شهید تازه شناسایی شده شهید علیرضا حسینی اهل شهرری است که سال 1367 در تک دشمن در منطقه مهران در سن 21 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فلاحی ادامه داد: پیکر مطهر این شهید بزرگوار در تاریخ 28 خرداد سال 1386 همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در خراسان جنوبی و بر روی دستان مردم ولایت مدار استان تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند به خاک سپرده شد.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهید حسینی پس از 33 سال، مزار شهید خود را در آغوش خواهند کشید، افزود: مراسم میزبانی و استقبال از خانواده شهید علیرضا حسینی روز سه شنبه 16 آذر با حضور مسئولان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خراسان جنوبی، بر سر مزار این شهید بزرگوار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت چهارمین شهید گمنام مدفون در خراسان جنوبی شناسایی شد

هویت چهارمین شهید گمنام مدفون در خراسان جنوبی شناسایی شد