مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-04سياسي

سومین نمایشگاه تستا با هدف ارائه نیازهای پژوهشی برگزار می شود


سومین دوره نمایشگاه تستا با هدف ارائه نیازهای پژوهشی و فناورانه، بسترسازی برای تجاری سازی یافته های پژوهشی و فناوری های توسعه یافته از 23 تا 26 آذر ماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری و همچنین انجام وظایف خود از سال 97 به برگزاری نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا) اقدام کرده است.

انعقاد 89 تفاهم نامه همکاری مابین ارائه دهندگان نیازمندی و شرکت های فناور وی به برگزاری اولین نمایشگاه تستا اشاره کرد و گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی، به منظور شناخت و استفاده از قابلیت ها و پتانسیل های فنی و تخصصی صنعتگران داخل کشور در زمینه تولید و ساخت مواد، قطعات، تجهیزات و سیستمهای مورد نیاز داخلی کشور، اولین دوره نمایشگاه تستا با همکاری دبیرخانه شورای عالی عتف و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، همزمان با نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار و ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران برگزار شد.

به گفته وی، در اولین نمایشگاه تستا، 900 تقاضای فناورانه از سوی 70 سازمان و شرکت ارائه شد که در نهایت منجر به انعقاد 89 تفاهم نامه همکاری مابین ارائه دهندگان نیازمندی و شرکت های فناور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین نمایشگاه تستا با هدف ارائه نیازهای پژوهشی برگزار می شود

سومین نمایشگاه تستا با هدف ارائه نیازهای پژوهشی برگزار می شود