مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-04ورزشي

سند توسعه مهارت فنی و حرفه ای در خوزستان تدوین شد


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: سند توسعه مهارت فنی و حرفه ای در خوزستان با استفاده از سند توسعه استان تدوین شده است.

- ، عبدالنبی سواعدی ظهر امروز شنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه مسابقات مهارت در سه سطح شهرستان - استان و ملی برگزار می شود، اظهار کرد: خوزستان در نوزدهمین دوره مسابقه ملی مهارت جوانان زیر 21 ساله میزبان رشته تهویه و تبرید است که منتخبان این دوره از مسابقات به عنوان نمایندگان کشور ایران به مسابقات جهانی اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات باعث ایجاد بارقه امید و توسعه خودباوری در نسل جوانان می شود، افزود: این رویداد مسابقه ای کاملاً عملیاتی و اجرایی است که با دیگر مسابقات علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی تفاوت دارد؛ این رویداد تنها رویداد مسابقه ای جهان است که به صورت خاص با اجرای پروژه های عملی برگزار می شود و هیچکدام از داوری های آن نظری نیست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان با اشاره به اینکه هر دو سال یک بار مسابقات جهانی به صورت بین المللی برگزار می شود، تصریح کرد: ایمنی، دقت در انجام کار، توانایی انجام کار در زمان مشخص، سلامت و زیبایی کار در امتیازدهی به شرکت کنندگان مؤثر است؛ مسابقه ملی مهارت نه سازمانی بلکه ملی است و همه سازمان ها امکان مشارکت در آن دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند توسعه مهارت فنی و حرفه ای در خوزستان تدوین شد

سند توسعه مهارت فنی و حرفه ای در خوزستان تدوین شد