مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-04فرهنگي

برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر قم معرفی شدند


بیست ودومین جشنواره استانی تئاتر قم طی مراسمی معرفی و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره استانی خانواده هنر تئاتر استان در این مراسم حضور داشتند.

سعید فخری زاده و مجید فخری زاده برادران شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان نیز دو مهمان ویژه مراسم اختتامیه جشنواره بودند.

*معرفی چهره های جوان به هنر تئاتر قم در ابتدای این مراسم بعد از تلاوت آیات قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی، علی فرحناک مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی قم و دبیر بیست ودومین جشنواره استانی تئاتر قم، به مهمانان حاضر در مراسم خیرمقدم گفت و به بیان گزارشی از روند برگزاری جشنواره پرداخت.

وی با اشاره به اعلام فراخوان برگزاری جشنواره استانی تئاتر قم از شهریورماه، گفت: از میان 26 درخواست گروه های نمایشی برای شرکت در جشنواره، 16 نمایش به مرحله بازبینی آثار رسید و شورای انتخاب جشنواره متشکل از پیشکسوتان استان، هشت اثر را برای بخش مسابقه معرفی کرد.

دبیر بیست ودومین جشنواره استانی تئاتر قم تصریح کرد: هشت نمایش بخش مسابقه از 8 تا 12 آذرماه در تالار فرهنگ و هنر، تالار شهید آوینی و پلاتو ماه به روی صحنه رفتند و مورد داوری قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر قم معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر قم معرفی شدند