مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-04اقتصادي

620 میلیارد ریال پرونده تخلف کالا در مازندران تشکیل شد


رییس سازمان صمت مازندران از تشکیل پرونده 620 میلیارد ریالی تخلف کالا و خدمات در استان خبر داد.

- ، حسینقلی قوانلو با بیان اینکه طی آبان ماه سال جاری بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت موفق به تشکیل پرونده تخلف 620 میلیارد ریالی از بخش های مختلف کالا وخدمات شدند، افزود: بازرسان این سازمان در آبان ماه 24 هزار و 561 مورد بازرسی از بخش های مختلف کالایی و خدماتی داشته که منجر به تشکیل هزار و 954 پرونده تخلف شده است.

وی تخلف کشف شده در این پرونده ها را بیش از 620 میلیارد ریال ذکر و اضافه کرد: بیشترین تخلف کشف شده شامل عدم درج قیمت، گران فروشی، عدم صدور فاکتور بوده است.

سید مسیب موسوی معاون امور نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز گفت: در طی 48 ساعت گذشته بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از 1142 واحد صنفی در سراسر استان بازرسی کردند.

وی افزود: در پی بازرسی های انجام شده 74 واحد متخلف شناسایی که برای همه ی آنها پرونده تخلف تشکیل شده است و یک واحد صنفی نیز در همین مدت به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شده است.

موسوی با اعلام اینکه 144 واحد خبازی در طی 48 ساعت گذشته مورد بازدید بازرسان این سازمان قرار گرفته است از عموم شهروندان استان تقاضا کرد: گزارش تخلف هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گران فروشی، کم فروشی، احتکار، ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

620 میلیارد ریال پرونده تخلف کالا در مازندران تشکیل شد

620 میلیارد ریال پرونده تخلف کالا در مازندران تشکیل شد