مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-04بين الملل

شکایت قربانیان جنگ یمن از عربستان و امارات در فرانسه


هشت نفر از قربانیان جنگ یمن از دو ولیعهد عربستان و امارات به اتهام حمایت مالی از تروریسم و ائتلاف با سازمان تروریستی القاعده شکایت کردند.

- ، منابع خبری از هشت نفر از قربانیان جنگ یمن علیه عربستان و امارات در فرانسه به اتهام حمایت مالی این دو کشور از تروریسم و ائتلاف آنها با سازمان تروریستی القاعده در چارچوب جنگ علیه یمن خبر دادند.

پایگاه خبری روزنامه الکترونیکی رأی الیوم با بیان این خبر افزود: وکلای هشت نفر از قربانیان جنگ یمن روز جمعه در فرانسه اعلام کردند موکلان آنها علیه محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی و محمد بن زائد، ولیعهد امارات به اتهام حمایت مالی از تروریسم و ائتلاف با سازمان تروریستی القاعده شکایت کرده اند.

جوزف پریهام یکی از وکلای قربانیان جنگ یمن با اعلام تنظیم این دادخواست گفت: بهترین متحدان و مشتریان سلاح ما در منطقه با بدترین دشمنان ما که حمله سال 2015 به ساختمان مجله شارلی ابدو را در پاریس سازماندهی کردند، همپیمان شده اند.

در این دادخواست که از سوی سازمان غیر دولتی یمنی مرکز قانونی حقوق بشر و توسعه در صنعاء تنظیم شده آمده است: بسیاری از ناظران، همکاری ائتلاف متجاوز سعودی با سازمان القاعده در شبه جزیره عربی علیه نیروهای جنبش انصارالله از طریق حمایت مالی، تسلیحاتی و عملیاتی را تأیید کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت قربانیان جنگ یمن از عربستان و امارات در فرانسه

شکایت قربانیان جنگ یمن از عربستان و امارات در فرانسه