مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-04دانش

پرداخت «شهریه» دانشجویان معلول هفت دهک اول درآمدی توسط بهزیستی


معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر 80 هزار دانش آموز، 1700 دانشجو در دانشگاه دولتی و 13 هزار و 500 دانشجو در دانشگاه های غیردولتی با انواع معلولیت از تحصیل رایگان در مقاطع مختلف تحصیلی بهره مند می شوند.

- پرداخت شهریه دانشجویان معلول هفت دهک اول درآمدی توسط بهزیستی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر 80 هزار دانش آموز، 1700 دانشجو در دانشگاه دولتی و 13 هزار و 500 دانشجو در دانشگاه های غیردولتی با انواع معلولیت از تحصیل رایگان در مقاطع مختلف تحصیلی بهره مند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد نفریه در آیین تجلیل از رتبه های زیر هزار افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی که همزمان با ششمین روز گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت و در آستانه 16 آذرماه روز دانشجو برگزار شد، گفت: در سال جاری 31 نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی رتبه زیر هزار کسب کردند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بیش از یک میلیون و 800 هزار فرد دارای معلولیت تحت پوشش هستند، افزود: تحصیل رایگان، یکی از وظایف که قانون حمایت بر حقوق افراد دارای معلولیت بر دوش دولت و بهزیستی قرار داده است.

براساس ماده 9 این قانون افراد دارای معلولیت نیازمند واجد شرایط در سنین مختلف می‏ توانند با معرفی سازمان از آموزش عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت «شهریه» دانشجویان معلول هفت دهک اول درآمدی توسط بهزیستی

پرداخت «شهریه» دانشجویان معلول هفت دهک اول درآمدی توسط بهزیستی