مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-04حوادث

انتشار تصاویر شخصی دیگران برای افزایش فالوئر اینستاگرام


با تلاش ماموران پلیس فتا شهرستان فردیس، فردی که به واسطه فعالیت در زمینه عکاسی اقدام به انتشار تصاویر شخصی مشتریان خود در صفحه اینستاگرامی اش می کرد، - ایسنا/البرز با تلاش ماموران پلیس فتا شهرستان فردیس، فردی که به واسطه فعالیت در زمینه عکاسی اقدام به انتشار تصاویر شخصی مشتریان خود در صفحه اینستاگرامی اش می کرد، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ کامران ملکی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اعلام این خبر بیان کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده انتشار تصاویر شخصی یکی از شهروندان در فضای مجازی توسط ادمین یکی از صفحات اینستاگرامی به پلیس فتا شهرستان فردیس، بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه خود متوجه شدند که شاکی از طریق فضای مجازی با خانمی که در زمینه عکاسی فعالیت می کرد آشنا و در ازای دریافت مبلغی اقدام به تصویر برداری از وی و همسرش کرده که پس از مدتی متوجه شده که متهم بدون توجه به حریم خصوصی شاکی اقدام به انتشار تصاویر شخصی وی در صفحه اینستاگرامی اش کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اعلام این موضوع که ماموران پلیس فتا با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند، اظهار کرد: بلافاصله ماموران با مراجعه به مخفیگاه این شخص د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار تصاویر شخصی دیگران برای افزایش فالوئر اینستاگرام

انتشار تصاویر شخصی دیگران برای افزایش فالوئر اینستاگرام