مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-04اقتصادي

صادرات 76 هزار تن کالا از گمرک چهارمحال و بختیاری


رییس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری گفت: امسال تاکنون 76 هزار تن کالا از گمرک استان به خارج از کشور صادر شده که بیش از 48 میلیون دلار برای کشور ارزآوری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی گفت: از مجموع کالاهای تولیدی این استان ورق گالوانیزه، میلگرد آجدار ساختمانی، کود اوره گرانول، شیرخشک، خمیرمایه، موکت، آمونیاک داخلی مایع، خوراک ماهی، مغز بادام، مفتول آلومینیومی و فولادی، کویل الومینیوم، لباسشویی دوقلو، قطعات لباسشویی دوقلو، بخاری برقی، آبگرمکن برقی، کولر آبی و مخزن آبگرمکن به خارج از کشور صادرات می شود.

رییس سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این کالاها به 15 کشور هدف صادر شده اند، افزود: کشورهای عراق، ترکیه، هند، افغانستان، جمهوری عربی سوریه، ارمنستان، پاکستان، آذربایجان، ازبکستان و گرجستان از جمله این بازارهای صادراتی است.

وی خاطرنشان کرد: امسال تاکنون 76 هزار تن کالا از گمرک چهارمحال و بختیاری به خارج از کشور صادر شده است که این میزان صادرات بیش از 48 میلیون دلار برای کشور ارزآوری داشته است.

انتهای پیام/68023/م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 76 هزار تن کالا از گمرک چهارمحال و بختیاری

صادرات 76 هزار تن کالا از گمرک چهارمحال و بختیاری