مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-04ورزشي

موافق طرح آجرلو در مورد تبلیغات هستم/ پرسپولیس منتظر نتیجه کار است


وزیر ورزش با اعلام موافقت خود در مورد طرح ارائه شده از سوی مدیریت استقلال در رابطه با تبلیغات محیطی گفت نتیحه و موفقیت استقلالی ها مبنای کار پرسپولیس در این زمینه است.

- و به نقل از خانه ملت، وزیر ورزش و جوانان در خصوص تبلیغات محیطی و تاخیر های به وجود آمده در آغاز بازی های لیگ برتر به دلیل اختلافات بر سر این موضوع توضیح داد.

حمید سجادی گفت: در موضوع تبلیغات محیطی سردار آجرلو طرحی را برای بهره گیری تیم ها منطبق بر قوانین و شرایط AFC ارائه کردند تا تیم های میزبان در استادیوم خانگی یا استادیومی که از سوی آنها اجاره می شود بتوانند خود مجری تبلیغات شوند.

وی افزود: ما مطالعاتی داشتیم و من بهترین طرح را این دیدم و جلساتی را نیز با رییس فدراسیون فوتبال داشتم و آن را مطرح کردم و ایشان پیشنهاد دادند برای اجرای آن کارگروهی تشکیل شود و چندین جلسه به صورت حضوری، تلفنی و مجازی آنطور که به من گزارش شد برگزار شده و نهایتاً بنا شد استقلال و هر تیم دیگری که می خواهد تبلیغات محیطی خود را داشته باشد.

وزیر ورزش تاکید کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه این کار را داده است و در بسیاری از کشورها این موضوع اجرا می شود، استقلال کارگزار خاص خود را برای تبلیغات محیطی دارد و پرسپولیس و مدیرعامل این تیم نیز اظهار داشت اگر استقلال در اجرای آن موفق بود ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافق طرح آجرلو در مورد تبلیغات هستم/ پرسپولیس منتظر نتیجه کار است

موافق طرح آجرلو در مورد تبلیغات هستم/ پرسپولیس منتظر نتیجه کار است