مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-04پزشكي

اعطای جایزه به دریافت کنندگان واکسن کرونا شگرد جدید کلاهبرداران است


دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: این دانشگاه هیچگونه طرحی برای اعطای جایزه به دریافت کنندگان واکسن و یا مراجعان به مراکز غربالگری کرونا ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، در روز گذشته فرد یا افراد کلاهبردار با تعدادی از هم استانی ها تماس حاصل کرده و با معرفی خود به عنوان یکی از کارشناسان و یا مدیران دانشگاه های علوم پزشکی استان به آنان اعلام کرده اند که به دلیل دریافت واکسن کرونا و یا حضور در برنامه غربالگری کرونا مشمول دریافت جایزه نقدی و یا غیر نقدی شده اند.

با توجه به سابقه فعالیت این قبیل افراد کلاهبردار که با نام و عنوان های مختلف و جعلی با افراد عادی تماس و با شگردهای فریبکارانه و وعده های وسوسه برانگیز اقدام به اخاذی می کنند، بر لزوم هوشیار بودن هموطنان عزیز در برخورد با این افراد تاکید می شود.

بر این اساس از هموطنان درخواست می شود: تا در صورت تماس این قبیل افراد به درخواست های آنان اعتنا ننموده و با وسوسه این افراد به هیچ عنوان در پای عابر بانک و یا درگاه های پرداخت اینترنتی حاضر نشوند و به هیچ وجه نیز نسبت به پرداخت پول و یا ارائه اطلاعات بانکی و شماره و رمز حساب های خود اقدام نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای جایزه به دریافت کنندگان واکسن کرونا شگرد جدید کلاهبرداران است

اعطای جایزه به دریافت کنندگان واکسن کرونا شگرد جدید کلاهبرداران است