مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-04سياسي

عملکرد ضعیف مسئولان برای جذب اعتبارات لایروبی رودخانه های گلستان


نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان و مدیران اجرایی از جمله شرکت آب منطقه ای گلستان عملکرد ضعیفی در جذب اعتبارات لایروبی برای رودخانه های استان داشته اند.

- اظهار کرد: لایروبی رودخانه ها هم برای انتقال آب و هم برای جلوگیری از سیل بسیار ضروری است.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی افزود: ولی چرا این مسأله یا محقق نمی شود یا دیر اتفاق می افتاد شاید یکی از دلایل آن کمبود منابع مالی دولت باشد اما از طرف دیگر پیگیری دستگاه های مربوطه از جمله آب منطقه ای را می طلبد که در این قضیه ورود جدی داشته باشد.

ایری با اشاره به اینکه در جذب اعتبارات در حال حاضر آنچه که مدنظر بوده محقق نشده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه بعد از سیل سال 98 در استان گلستان لایروبی رودخانه محقق نشده و تنها در برخی از مناطق به صورت محدود انجام شده است.

وی لایروبی رودخانه ها را یک امر ضروری دانست و گفت: این مسأله باید هر چه زودتر محقق شود و نمایندگان مجلس هم در این زمینه تلاش می کنند که آنچه در بودجه 1400 دیده شده اجرایی و عملیاتی شود.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بودجه رقم بسیار مناسب و خوبی در این زمینه دیده شده که متاسفانه تخصیص آن گونه که باید اتفاق نیفتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد ضعیف مسئولان برای جذب اعتبارات لایروبی رودخانه های گلستان

عملکرد ضعیف مسئولان برای جذب اعتبارات لایروبی رودخانه های گلستان