مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 18:252021-12-03اقتصادي

ادارت کرمانشاه 15 هزار میلیارد تومان دارایی دارند


بر اساس برآوردی که سه سال پیش انجام شد، ادارات استان حدود 10 تا 15 هزار میلیارد تومان دارایی داشتند که امروز ارزش آن ها بسیار بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست شورای برنامه ریزی استان که با حضور معاونین استاندار و مدیران  سازمان ها و ادارات مختلف برگزار شد؛ عنوان کرد: کشور ما در شرایط تحریم های اقتصادی ظالمانه قرار گرفته و در این شرایط مدیران به جای وابستگی به درآمدهای نفتی باید به سمت خلاقیت های مدیریتی برای خلق ثروت و درآمد نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

وی افزود: دولت برای دستیابی به یک رشد 8 درصدی در سال آینده در حال برنامه ریزی است.

مدیر ارشد استان با تاکید بر اینکه تحقق این هدف نیازمند برنامه ریزی و خلاقیت مدیران است در ادامه عنوان کرد: هم اکنون حجم نقدینگی زیادی در کشور وجود دارد و مدیران باید با رفع موانع به سمت جذب سرمایه بخش خصوصی گام بردارند.

وی تصریح کرد: استان کرمانشاه ظرفیت های بزرگی برای توسعه دارد و با یک برنامه ریزی مناسب می توان با استفاده از این منابع به بهبود وضعیت معیشتی مردم و افزایش درآمد سرانه و اشتغال زایی بیشتر کمک کرد.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: بر اساس برآوردی که سه سال پیش انجام شد، ادارات استان حدود 10 تا 15 هزار میلیارد تومان دارایی داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارت کرمانشاه 15 هزار میلیارد تومان دارایی دارند

ادارت کرمانشاه 15 هزار میلیارد تومان دارایی دارند