مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-03سياسي

تأکید امام جمعه چادگان نسبت به ایجاد صنایع تبدیلی در این شهرستان


مسؤولان در فکر ایجاد صنایع تبدیلی در شهرستان باشند که این سیب زمینی که با هزینه بالا و زحمت زیاد و با این همه آب صرف می شود استفاده بهینه شود نه اینکه دور ریخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، حجت الاسلام محمود بنی جمالی امام جمعه چادگان در خطبه های این هفته چادگان اظهار داشت: الگوی کشت راه حل جلوگیری از هدر رفت آب است، تا الگوی کشت در استان تغیر نکند مشکل خواهیم داشت؛ از لحاظ منابع آبی اگر الگوی کشت برنج در استان و کشت سیب زمینی و دیگر محصولات کشاورزی در چادگان تغییر نکند این مشکل همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اگر جهاد کشاورزی الگوی کشت اصفهان را تغیر ندهد و اصلاح الگوی کشت انجام نگیرد قطعاً این مشکل حل نخواهد شد، لذا لازم است کشاورزان استان نسبت به کشت با جهاد کشاورزی برنامه ریزی کنند.

بنی جمالی تصریح کرد: ما قطب کشت سیب زمینی هستیم، در کشور ما متأسفانه به خاطر اینکه همخوانی بین عرضه و تقاضا وجود ندارد، برخی اوقات انبارهای بزرگ سیب زمینی فاسد و دور ریخته می شود.

امام جمعه چادگان بیان داشت: مسؤولان در فکر ایجاد صنایع تبدیلی در شهرستان باشند که این سیب زمینی که با هزینه بالا و زحمت زیاد و با این همه آب صرف می شود استفاده بهینه شود نه اینکه دور ریخته شود تا اینکه خوراک احشام شود؛ امیدواریم در دولت جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید امام جمعه چادگان نسبت به ایجاد صنایع تبدیلی در این شهرستان

تأکید امام جمعه چادگان نسبت به ایجاد صنایع تبدیلی در این شهرستان