مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-03سياسي

استکبار ستیزی دانشجو شعاری و محدود به جغرافیای خاص نباشد


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس تصریح کرد: استکبار ستیزی دانشجوی انقلابی نباید شعاری و محدود به جغرافیای خاصی شود.

  - محمدحسین اسفندیاری در خطبه های پیش از نماز جمعه امروز شیراز ضمن تبریک فرارسیدن 16 آذر، روز دانشجو بیان کرد: وقایع 16 آذر 32 تا انقلاب سال 57 و حوادث پس از آن تا به امروز و همچنین تاریخ پر افتخار گذشته ایران، بیانگر آن است که ملت ایران و سرآمد آنها دانشجویان متعهد و انقلابی نه تنها در منطقه بلکه در جهان به جهت دارا بودن بینش سیاسی و پیشرو در دانش روز و مشی الهام گرفته از انبیا و ائمه معصومین، این خوی استکبارستیزی و حق طلبی را در خود حفظ کرده است.

او ادامه داد: این مهم ثابت کرده است که این روش مبارزه با استکبار و حق طلبی، یک تاکتیک محدود به یک زمان و مکان مشخص نیست، بلکه آرمان و هدفی است متعالی که باعث آگاهی و سعادت مردم ایران و جوامع بشری خواهد شد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه دانشجوی انقلابی در عصر امروز به برکت ظرفیت های موجود در نظام جمهوری اسلامی، در ابعاد مختلف فعالیت می کند، عنوان کرد: این ویژگی دانشجوی انقلابی هم جامعه را رشد می دهد و هم خود را.

اسفندیاری، اولویت نخست دانشجوی انقلابی را درس و تحصیل و همت گذاردن در علم آموزی آن هم علم سودمند برای جامعه و اولویت دوم را نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار ستیزی دانشجو شعاری و محدود به جغرافیای خاص نباشد

استکبار ستیزی دانشجو شعاری و محدود به جغرافیای خاص نباشد