مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-03اجتماعي

رانندگی در محورهای کوهستانی گلستان بدون زنجیرچرخ ممنوع است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با تاکید براینکه پلیس راه استان از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی و یخبندان ممانعت می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مهدی میقانی در جلسه هماهنگی دستگاه های عضو مدیریت بحران و راهداری زمستانه با حضور مدیرکل بحران استان اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های هواشناسی و تداوم بارش ها تا صبح فردا و لغزندگی جاده ها، پاسگاه های پلیس راه، به همراه داشتن زنجیر چرخ خودروها را کنترل می کنند.

وی تصریح کرد: 30 اکیپ راهداری و ترابری در  محورهای برفگیر و راهدارخانه ها  مستقر هستند  تا خدمات رسانی های لازم را در مواقع ضروری بحرانی ارائه دهند.

  جانشین پلیس راه های استان نیز از رانندگان خواست که حتما توصیه های پلیس راه و راهداری را جدی گرفته و نسبت به همراه داشتن و استفاده از زنجیر چرخ در هنگام عبور از  محورهای کوهستانی اقدام کرده تا شاهد بروز مشکل و  اتفاقات و حوادث تلخ جاده ای در این بازه زمانی نباشیم.

استان گلستان بیش از 5 هزار و 200 کیلومتر انواع  راه ها دارد که  بیشتر از یک هزار و 700 کیلومتر آن کوهستانی و برفگیر  است.

انتهای پیام/2307/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگی در محورهای کوهستانی گلستان بدون زنجیرچرخ ممنوع است

رانندگی در محورهای کوهستانی گلستان بدون زنجیرچرخ ممنوع است