مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-03سياسي

اجمالی/ توصیه نماینده ولی فقیه در مازندران برای ترک گناه


نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: گناه و معصیت، بیماری بسیار خطرناک و مهلک است و راه رسیدن انسان به بالاترین درجه معنویت ترک گناه است و براساس این توصیه بزرگان دینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه این هفته نمازجمعه مرکز مازندران اظهار کرد: بعضی از انسان ها در این دنیا کسب ثواب کرده و برخی ها کسب گناه می کنند.

وی گفت: گناه و معصیت، بیماری بسیار خطرناک و مهلک است راه رسیدن انسان به بالاترین درجه معنویت ترک گناه است و این توصیه بزرگان دینی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، خاطر نشان کرد: برای ترک گناه توصیه پیشگیرانه و درمانی وجود دارد تا انسان درون خویش را از گناه پاک کند.

وی با اعلام اینکه همانطور که در مسائل بهداشتی درمانی پیشگیری بهتر از درمان بوده در مسائل معنوی هم به این موضوع توجه شده است، افزود: برای رسیدن به کرامت انسانی مناسب دوری از معصیت دوری کند، برخی ها اگر زمینه گناه برایشان پیش نیاید گناه نمی کنند.

امام جمعه ساری ادامه داد: اگر برای انسان زمینه بروز گناه پیش نیاید خود یک نعمت است، امام علی(ع) می فرماید؛ یکی از نعمت های خداوند برای انسان این است که زمینه معصیت و گناه برایش فراهم نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ توصیه نماینده ولی فقیه در مازندران برای ترک گناه

اجمالی/ توصیه نماینده ولی فقیه در مازندران برای ترک گناه