مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-03سياسي

نخستین نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان به دیدار فرزند شهیدش شتافت


حجت الاسلام نورالدین حیدری، نخستین نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان شب گذشته (پنج شنبه یازدهم آذرماه) به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

- تصاویری از مرحوم حجت الاسلام حیدری در لباس رزم و روحانیت به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین نورالدین حیدری، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان و ارومیه در دوران دفاع مقدس، شب گذشته (پنج شنبه یازدهم آذر ماه) به دیدار حق شتافت.

حجت الاسلام حیدری، نخستین نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان که در بازه ای رییس مهر منتشر شده است.

به مناسبت درگذشت این رزمنده نامدار دفاع مقدس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه با صدور بیانیه ای این مصیبت را تسلیت گفته است.

متن پیام این مرکز به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم  انالله و انا الیه راجعون عالم پرتلاش و مجاهد خستگی ناپذیر، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ نورالدین حیدری، پس از عمری مبارزه، مجاهدت، ایثار و تلاش در جبهه های حق علیه باطل، به همرزمان و فرزند شهیدش پیوست.

این روحانی پرافتخار و گرانقدر، علاوه بر مجاهدت های ماندگار در دوران دفاع مقدس در سمت مسئولیت دفتر نمایندگی امام امت در سپاه استان کردستان، قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) از آغازین روزهای تهاجم دشمن بعثی، با درخشش در عرصه های مختلف دفاعی بویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان به دیدار فرزند شهیدش شتافت

نخستین نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان به دیدار فرزند شهیدش شتافت