مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 06:052021-12-03اقتصادي

هزینه کرد 3 میلیارد تومانی در حوزه تغذیه بیماران تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از هزینه کرد 3 میلیارد و 300 میلیون تومان در حوزه کمک به درمان سوء تغذیه کودکان و مادران باردار و شیرده و درمان بیماران خاص و صعب العلاج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها  با اعلام هزینه کرد 3 میلیارد تومانی در حوزه تغذیه و درمان بیماران کمیته امداد خراسان شمالی، اظهارکرد: این اعتبار در حوزه کمک به رفع سوء تغذیه مادران و کودکان و همچنین درمان بیماران خاص و صعب العلاج هزینه شده است.

وی افزود: هم اکنون بیش از 2 هزار و 888 مادر باردار و شیرده مبتلا به سوءتغذیه تحت حمایت این نهاد قرار دارند که طی امسال برای این افراد بیش از دو میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی شمار کودکان مبتلا به سوء تغذیه تحت حمایت کمیته امداد را یک هزار و 340 نفر برشمرد و میزان اعتبار هزینه شده برای این افراد را بیش از 800 میلیون تومان اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 2 هزار بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت این نهاد قرار دارند که امسال برای این افراد حدود 500 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در خاتمه نسبت به گسترش همکاری ها با دانشگاه علوم پزشکی و هم افزایی در جهت اجرای طرح های مشارکتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد 3 میلیارد تومانی در حوزه تغذیه بیماران تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی

هزینه کرد 3 میلیارد تومانی در حوزه تغذیه بیماران تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی