مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 18:202021-12-02سياسي

وضع ظاهری روستاها بهتر و مطلوب تر از بناب است!


نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم توجه به زیباسازی شهر بناب طی سال های اخیر گفت: بنده در شرایط کنونی وضع ظاهری روستاهای قره چپق و قراء پنج گانه را بهتر و مطلوب تر از وضع ظاهری بناب می بینم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام ضمن اعلام حمایت 100 درصدی خود از شورا و شهرداری بناب اذعان کرد: بنده با تمام ظرفیت خود در کنار شورا و شهرداری هستم.

باقری بنابی خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری با راه اندازی میدان جدید تره بار با مشارکت بخش خصوصی می تواند 500 میلیارد تومان برای شهرداری درآمد کسب کند.

وی همچنین با اشاره به ضرورت توانمند سازی نیروی انسانی شهرداری بناب تأکید کرد: جذب هر نوع نیروی جدید در شهرداری از طرف هر شخصیت و ارگانی باید ممنوع باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم توجه به زیباسازی شهر بناب طی سال های اخیر گفت: بنده در شرایط کنونی وضع ظاهری روستاهای قره چپق و قراء پنج گانه را بهتر و مطلوب تر از وضع ظاهری بناب می بینم.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه سخنان خود از شهردار جدید بناب خواست حتماً ممیزی املاک در شهرداری بناب را جدی بگیرند و در اولین فرصت نسبت به انجام ممیزی اهتمام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع ظاهری روستاها بهتر و مطلوب تر از بناب است!

وضع ظاهری روستاها بهتر و مطلوب تر از بناب است!