مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 17:352021-12-02اجتماعي

تمام راه های استان سمنان باز هستند/ الزامات رانندگی در برف


رییس پلیس راه استان سمنان با اشاره به بارش برف به خصوص در ارتفاعات استان طی روزهای آتی، گفت: فعلا تمام راه های استان باز و تردد در آن ها به راحتی صورت می گیرد.

- ، با اشاره به استقرار سامانه کم فشار بارشی و احتمال بارش برف به خصوص در ارتفاعات استان سمنان طی روزهای آتی، تاکید کرد: موقتاً تمام راه ها باز بوده و تردد در آنها به سهولت در جریان است.

وی با بیان اینکه عوامل راهداری، پلیس راه و اورژانس و هلال احمر در چهار گردنه مهم و برف گیر استان سمنان مانند آهوان، خوش ییلاق و… در قالب طرح زمستانه مستقر و مشغول به فعالیت هستند، تاکید کرد: پوشش جاده ای توسط پلیس راه تا پایان زمستان برقرار است.

ممنوعیت تردد تریلی ها در هنگام بارش برف رییس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه راکبان خودروها و وسایل نقلیه که قصد تردد در جاده های استان را دارند حتماً هشدارهای هواشناسی را در فصل سرما جدی بگیرند، ابراز کرد: در صورت بروز هشدارهای نارنجی و قرمز مانند روزهای آتی از سوی هواشناسی توصیه ما این است که رانندگان شب ها را برای تردد در محورهای مواصلاتی استان به خصوص کوهستانی و برف گیر انتخاب نکنند کبیری با بیان اینکه تردد در محورهای استان در فصل زمستان حتماً باید با همراه داشتن البسه گرم، زنجیر چرخ، سوخت کافی و اطمینان از سلامت خودرو، برف پاک کن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام راه های استان سمنان باز هستند/ الزامات رانندگی در برف

تمام راه های استان سمنان باز هستند/ الزامات رانندگی در برف