مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-02سياسي

ظرفیت بانوان گناوه در عرصه های مختلف استفاده شود


حضور بانوان در عرصه های مختلف جامعه در طول 43 سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ و چشمگیر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی صفری ظهر پنجشنبه در نشست با بانوان اظهار داشت: در دیدگاه اسلام بانوان از جایگاه والایی برخوردار هستند و در انقلاب اسلامی که برگرفته از آموزه های اسلام است نیز جایگاه و مقام بانوان ویژه و بالا است.

فرماندار گناوه افزود: در طول 43 سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی حضور زنان در عرصه های مختلف جامعه بسیار پررنگ و چشمگیر بوده است و این حضور مؤثر را به ویژه در دوران دفاع مقدس و در پشتیبانی از رزمندگان می توان دید که حضور مادران، همسران و خواهران این رزمندگان باعث دلگرمی آنها در جبهه های حق علیه باطل بود.

فرماندار گناوه یادآوری شد: در دوران دفاع مقدس به پشتیبانی و همراهی بانوان توانستیم در برابر دشمن ایستادگی کنیم و پیروز میدان باشیم.

وی بیان کرد: حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) زنان بزرگ تاریخ اسلام، نه تنها برای زنان بلکه برای همه زنان و مردان الگو و اسوه در زندگی و ولایت پذیری هستند.

فرماندار گناوه بیان کرد: زنان امانتدار واقعی خانواده ها هستند که تربیت نسل آینده و مدیریت و آسایش و آرامش جامعه به حضور مؤثر آنها وابسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بانوان گناوه در عرصه های مختلف استفاده شود

ظرفیت بانوان گناوه در عرصه های مختلف استفاده شود