مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-02سياسي

البرز برای حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و آب متحد می شود


دستگاه ها باید هماهنگی بیشتری داشته باشند و چاره اندیشی کنند و ضروت دارد روحیه کار تیمی با اهداف مشترک در استان تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در حاشیه افتتاح ساختمان منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، که روز پنجشنبه با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی صورت گرفت، با قدردانی از اقدامات صورت گرفته، افزود: امید است افتتاح این ساختمان منشا اقداماتی ویژه در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری استان شود.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر حوادث مختلفی در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری کشور رخ داده، گفت: مقام معظم رهبری در جلسات تخصصی در خصوص حفظ و حراست از منابع طبیعی بیانات و فرمان های متعددی داشته اند.

عبداللهی افزود: متاسفانه شاهد دست اندازی ها و تصرفات بسیاری در حوزه منابع طبیعی بوده ایم و صدمات جبران ناپذیری را در پی داشته است.

تا کنون تلاش های خوبی در این راستا صورت گرفته ولی کافی نیست و باید با جدیت بیشتری وارد عمل شویم.

استاندار البرز افزود: دستگاه ها باید هماهنگی بیشتری داشته باشند و چاره اندیشی کنند و ضروت دارد روحیه کار تیمی با اهداف مشترک در استان تقویت شود.

خسارات گذشته جای خود دارند و اکنون باید برای جبران آنها اقدام کنیم و اجازه ندهیم اراضی کشاورزی و باغ ها تخریب شوند و کاربری آنها ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز برای حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و آب متحد می شود

البرز برای حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و آب متحد می شود