مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-02سياسي

نهضت میرزا کوچک جنگلی مقدس بود/ کنگره جهانی میرزا در تراز باشد


نماینده ولی فقیه در گیلان، نهضت میرزا کوچک را مقدس دانست و اظهار کرد: رمز جاویدالاثر بودن میرزا همین حرکت مقدس اوست، زیرا هر چیزی که مقدس باشد، - ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان، نهضت میرزا کوچک را مقدس دانست و اظهار کرد: رمز جاویدالاثر بودن میرزا همین حرکت مقدس اوست، زیرا هر چیزی که مقدس باشد، می ماند.

آیت الله رسول فلاحتی در یادواره روحانی شهید میرزا کوچک خان جنگلی و 152 شهید روحانی استان گیلان، با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل مستبدان و مستکبران در طول تاریخ، اظهار کرد: هر زمان که عزت و عظمت مردم ایران توسط نیروهای خودکامه و مستبد و مستکبر مورد تعرض قرار گرفته، چهره های روحانی همچون میرزا کوچک در راس مبارزات قرار گرفتند و دشمن را به عقب راندند.

وی مبارزات ملت ایران را علیه استبداد و استکبار داخلی و خارجی دانست و افزود: علما و روحانیون همواره در راس دفاع از کیان ملی و معنوی کشور بودند و جانشان را تقدیم راه خدا کردند؛ یکی از این شخصیت ها که جانش را فدا کرد تا عزت و عظمت و معنویت ملت ایران حفظ شود، میرزا کوچک بود.

امام جمعه رشت از میرزا کوچک به عنوان بزرگمرد تاریخ ایران و گیلان یاد کرد و گفت: نهضت جنگل یکی از تقاط نورانی تاریخ مبارزات ملت بصیر و آگاه ایران به رهبری روحانیت است لذا نیازمند مطالعه و پژوهش و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت میرزا کوچک جنگلی مقدس بود/ کنگره جهانی میرزا در تراز باشد

نهضت میرزا کوچک جنگلی مقدس بود/ کنگره جهانی میرزا در تراز باشد