مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-02سياسي

فرهنگ مواسات در کنار توزیع غذا گسترش یابد


باید در کنار توزیع نیازهای اولیه گسترش فرهنگ مواسات مدنظر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازآمد اقتصاد ضربه خورد، مشاغل تعطیل شد و فضای جامعه تحت تأثیر جدی قرار گرفت و اینجا بود که مواسات مفهومی که 1400 سال پیش در کتب ما ذکر شده بود مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: الگویی که ما در این دوره رفتیم اشتباه بود، چرا ما باید پنج هزار غذا در مرکز شهر درست کرد و بچه های مردم لازم باشد تا ساعاتی از بامداد به پخش کردن این غذا بپردازند و اذیت شوند ما باید فرق مواسات را ایجاد می کردیم.

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: ما باید به جای اینکه توزیع ارزاق بکنیم باید به فکر ایجاد فرهنگ مواسات باشیم، به جای توزیع غذا در ماه رمضان باید به مردم این فرهنگ را بدهیم که اگر یک پرس غذا برای خود درست می کنی یک پرس برای همسایه درست کن.

حجت الاسلام مهدوی ارفع تصریح کرد: ما باید در کنار لباس و برنج و روغنی که توزیع می کردیم باید فرهنگ مواسات را به عنوان یک وظیفه انسانی به مردم القا می کردیم.

لزوم شبکه سازی گروه های جهادی همچنین مسئول گروه جهادی یا زهرا (س) در این آیین با تاکید بر شبکه سازی گروه های جهادی اظهار داشت: زمانی که از شبکه سازی صحبت می کنیم به این معنا نیست که یک سازمان و ارگانی تشکیل شود بلکه به این معنا است که گروه های جهادی از یک طریق مشخص یک دیگر را بشناسند با یک دیگر تعام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ مواسات در کنار توزیع غذا گسترش یابد

فرهنگ مواسات در کنار توزیع غذا گسترش یابد