مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-02اقتصادي

تسریع روند بررسی پرونده سرمایه گذاران در کمیسیون های عمرانی


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: روند بررسی پرونده ها در کمیسیون های عمرانی و کارگروه امور زیربنایی این استان به منظور تسهیل در امور سرمایه گذاران تسریع می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، محمد حمیدی پیش از ظهر امروز در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمینی و محیط زیست شرق استان سمنان که در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی شرق استان (شاهرود) برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با 10 دستور کار برگزار شده و پرونده هایی از شهرستان های شاهرود و میامی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی افزود: پرونده های کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمینی و محیط زیست شرق استان سمنان، قبل از ورود به کارگروه به صورت دقیق و تخصصی کارشناسی شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان ادامه داد: دستگاه های اجرایی متولی امر در کارگروه، نسبت به بررسی و ارائه پاسخ دقیق در خصوص استعلام های مرتبط با پرونده ها اقدام کنند.

حمیدی خاطرنشان کرد: روند بررسی پرونده ها در کمیسیون های حوزه عمرانی و کارگروه امور زیربنایی در استان سمنان به منظور تسهیل در امور سرمایه گذاران تسریع می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع روند بررسی پرونده سرمایه گذاران در کمیسیون های عمرانی

تسریع روند بررسی پرونده سرمایه گذاران در کمیسیون های عمرانی