مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-02سياسي

افشاگر فیس بوک درباره اصلاح قانون به کنگره مشاوره داد


فرانسیس هوگن افشاگر فیس بوک دیروز برای دومین بار در مقابل کنگره آمریکا شهادت داد اما به جای تشریح آسیب های فیس بوک، درباره برطرف کردن مشکلاتی که پلتفرم ایجاد کرده، - به نقل از ورج، به طور خاص نمایندگان عضو کمیته انرژی و بازرگانی کنگره خواستار نظر هوگن درباره اقداماتی شدند که اخیراً برای اصلاح مصونیت شرکت های فناوری بر اساس بخش 230 قانون نجابت ارتباطات آمریکا شدند.

نمایندگان دموکرات و جمهوریخواه هر دو خواهان تغییراتی در این بخش هستند اما اختلاف نظر عمیق میان آنکه چه محتوای آنلاینی باید در پلتفرم ها باقی بماند یا حذف شود، از ایجاد هرگونه اصلاحاتی در قانون جلوگیری کرده است.

به نوشته انگجت هوگن در آغاز سخنرانی اش گفت: توجه این کمیته و اقدامات کنگره برای برطرف کردن چالش ها حیاتی است.

البته او هشدار داد اعضای کنگره باید هنگام تغییر قانون هشیارانه عمل کنند زیرا ممکن است عواقب ناخواسته ای در بر داشته باشد.

هوگن در بخش دیگری از سخنانش گفت: در حالی که شما تصمیم دارید بخش 230 قانون نجابت ارتباطات را اصلاح کنید، من نیز شما را تشویق می کنم تا با چشمانی باز و در نظر گرفتن عواقب اصلاحات به جلو گام بردارید.

من شما را تشویق می کنم با حامیان حقوق بشری صحبت کنید که می توانند در ایجاد زمینه ای درباره تأثیرات آخرین اصلاحات 230 بر ایمنی برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگر فیس بوک درباره اصلاح قانون به کنگره مشاوره داد

افشاگر فیس بوک درباره اصلاح قانون به کنگره مشاوره داد