مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 22:052021-12-01سياسي

صندوق توسعه استان اردبیل راه اندازی می شود


دولت برنامه ریزی های لازم در راستای راه اندازی صندوق توسعه استان اردبیل را انجام داده است تا پروژه های اولویت دار با استفاده از این بخش اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، سید حامد عاملی در نشست با معاون امور اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دیوان محاسبات، چشم بینای نظام در حفظ منافع عموم مردم و قوت قلبی برای مدیران خدمتگزار است.

وی افزود: هدف و وظیفه مدیران و حوزه دیوان محاسبات در خدمت به مردم و حفظ منافع مردم مشترک بوده و این نقطه اشتراک از جزیره ای عمل کردن هر بخش جلوگیری می کند.

استاندار اردبیل تفاهم در مدیریت منابع استان و کشور را از جمله ضرورت های کاری بین مدیران و دیوان محاسبات ذکر کرد و گفت: با رفع دیدگاه های تنگ نظرانه در هر حوزه، ضمن جلوگیری از بروز مشکلات، مصالح عمومی معیار اقدامات خواهد بود.

عاملی برخورد با تفاسیر خلاف قانون را یادآور شد و ادامه داد: مدیران باید در زمان و موقعیت های مختلف بر اساس قانون تصمیمات درست و کارساز بگیرند.

وی با بیان اینکه مدیر باید نگاه توسعه ای داشته باشد، تشریح کرد: دیوان محاسبات و مدیریت های استان باید خود را در یک مجموعه بدانند و در هیچ برهه ای نباید تنگ نظری ها مانع اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق توسعه استان اردبیل راه اندازی می شود

صندوق توسعه استان اردبیل راه اندازی می شود