مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 19:052021-12-01سياسي

عدم محدودیت سنی تزریق دُز سوم واکسن کرونا در خراسان شمالی


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گفت: هیچ محدودیت سنی برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا در استان وجود ندارد، لذا باید اطلاع رسانی های لازم انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز طاهر رستمی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و رییس کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد استانی مقابله با کرونا در گفت وگو با رسانه ها با اعلام عدم محدودیت سنی تزریق دُز سوم واکسن در خراسان شمالی، اظهارکرد: شناسایی اقشاری که تمایل و رغبت به تزریق واکسن ندارند باید با تشکیل کمیته واکسیناسیون در هر شهرستان انجام شود .

وی با ابراز گلایه از عادی انگاری مردم نسبت به بیماری کرونا گفت: یکی از اهداف اصلی این جلسه افزایش تزریق واکسیناسیون است اما متاسفانه عادی انگاری مردم نسبت به کرونا تبدیل به یک معضل شده که نیازمند همکاری همه جانبه تمام نهادها و دستگاه های اجرایی استان هستیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و رییس کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: انجام اقدامات خوب در سطح استان جهت تزریق واکسیناسیون و کسب رتبه دوم کشوری در این حوزه خبر مسرت بخشی است که باید سطح تزریق واکسیناسیون در تمام شهرستانها به صدرصد برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم محدودیت سنی تزریق دُز سوم واکسن کرونا در خراسان شمالی

عدم محدودیت سنی تزریق دُز سوم واکسن کرونا در خراسان شمالی