مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 15:102021-12-01سياسي

موضوع نهاده های دامی از مشکلات اولویت دار عشایر خراسان شمالی است


فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: جهت نظارت بر توزیع نهاده های دامی، برنامه نظارتی در روند توزیع نهاده دامی در بین عشایر به مدت یک ماه انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی عصر  امروز در کارگروه بررسی و رفع مشکلات عشایر سه استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان که با حضور مسئولین این سه استان در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد اظهار کرد: در حوزه عشایر، متاسفانه غفلت های زیادی شده که متوجه دستگاه های اجرایی و رده های ملی است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری ها در سطح ملی نیز در حال انجام است، گفت: در رابطه با عشایر استان گلستان که در خراسان شمالی حضور دارند، وظیفه این است که پیگیر مشکلات در داخل استان باشیم و همچنین به صورت متقابل استان گلستان نیز در مقابل عشایر خراسان شمالی باید این احساس تکلیف را داشته باشد.

سردار فرجی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی و اولویت دار عشایر بحث نهاده های دامی است، اضافه داد: براین اساس جهت نظارت بر توزیع نهاده های دامی، برنامه نظارتی در روند توزیع نهاده دامی در بین عشایر به مدت یک ماه، به صورت مشترک توسط مجموعه ظرفیت نیروهای بسیجی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی و مجموعه جهاد کشاورزی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع نهاده های دامی از مشکلات اولویت دار عشایر خراسان شمالی است

موضوع نهاده های دامی از مشکلات اولویت دار عشایر خراسان شمالی است