مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-01سياسي

ترور شهید فخری زاده نقض قوانین حقوق بشر و امنیت ملی ایران بود


یک فعال دانشجویی با بیان اینکه ترور شهید محسن فخری زاده نقض قوانین حقوق بشر و امنیت ملی ایران بود؛ گفت: باید در بحث حقوق بین الملل و در نظام حقوق داخلی، - علی پارسا فعال سابق دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به ابعاد حقوقی ترورهای انجام شده در کشور علی الخصوص ترور شهید فخری زاده گفت: در مظلومیت شهید فخری زاده همین بس که مدل غربی حذف می کند و در اهمیت و والا بودن جایگاه او هم همین بس که دشمنان ما می ترسند عکس او و نام او منتشر شود.

این رفتار رسانه های غربی، هم مظلومیت حق را نشان می دهد و هم جایگاه بالایی که حق دارد.

وی ادامه داد: ما باید نظام حقوق داخلی و بین المللی خود را به قدری قوی طراحی می کردیم که کسی سرداران و دانشمندان ما را ترور نمی کرد.

اگر در اولین ترور، برخورد قاطع از خودمان نشان می دادیم کسی جرأت نمی کرد دومین ترور را انجام دهد یا اگر تروهای بعدی را انجام می داد، هزینه سنگینی برای تروریست داشت.

این فعال سابق دانشجویی در ادامه افزود: بحث بنده مربوط به بعد از ترور شهید صیاد شیرازی است که ترورهای زیادی در کشور ما انجام شد؛ زمانی که دانش آموختگان حقوق در دوره جمهوری اسلامی مشغول به کار بودند و ما نتوانستیم کار قوی انجام دهیم و این ضعف ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شهید فخری زاده نقض قوانین حقوق بشر و امنیت ملی ایران بود

ترور شهید فخری زاده نقض قوانین حقوق بشر و امنیت ملی ایران بود