مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-01سياسي

اثر مردمی کردن یادواره ها را در برگزاری کنگره شهدای ایلام دیدیم


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: با برگزاری کنگره ملی شهدا، این روزها ایلام تب و تاب روزهای دفاع مقدس به خودش گرفته و ما اثر مردمی کردن کنگره ها و یادواره ها را در برگزاری کنگره شهدای استان را دیدیم.

- ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: با برگزاری کنگره ملی شهدا، این روزها ایلام تب و تاب روزهای دفاع مقدس به خودش گرفته و ما اثر مردمی کردن کنگره ها و یادواره ها را در برگزاری کنگره شهدای استان را دیدیم.

سردار جمال شاکرمی در اجلاسیه باشکوه رزمندگان و ایثارگران ویژه کنگره ملی 3 هزار شهید استان ایلام، اظهار کرد: برگزاری کنگره سه هزار شهید استان به حق برکات و آثار فراوانی داشته است که تا سالها فضای استان ایلام را به عطر شهدا معطر خواهد کرد.

ویبا بیان اینکه ما اثر مردمی کردن کنگره ها و یادواره ها را در برگزاری کنگره شهدای استان را دیدیم و امروز مردم صاحب این کارند، ابراز کرد: این روزها ایلام تب و تاب روزهای دفاع مقدس به خودش گرفته است، انگار همان دیروز است، شهدا آمده اند و همه شهر و دیار ما را شست وشو داده اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با اشاره به اینکه این روزها شهیدان والامقام شهر به شهر، دیار به دیار مردمان خون و شرف را دوباره برای ماندن پای انقلاب آماده می کنند، افزود: ما نمی توانیم در یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر مردمی کردن یادواره ها را در برگزاری کنگره شهدای ایلام دیدیم

اثر مردمی کردن یادواره ها را در برگزاری کنگره شهدای ایلام دیدیم