مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-01اقتصادي

طرز تهیه بیکن مرغ


بیکن مرغ یکی انوع خوراک های فرآوری شده می باشد که از گوشت خوک تهیه می شود و شبیه به کالباس و ژامبون می باشد ولی در کشورهای اسلامی همانند ایران از گوشت حلال مانند گوشت گوساله یا مرغ یا بوقلمون تهیه می شود و طعم و مزه فوق العاده ای دارد.

- ابتدا سینه بدون استخوان مرغ را از چرخ گوشت رد کنید تا یکدست شود دقت کنید نباید سینه مرغ را از همان ابتدا به صورت درسته در غذاساز بریزیم و با مواد میکس کنید زیرا گرم شدن گوشت مرغ باعث خراب شدن بیکن می شود حالا سینه مرغ چرخ شده را به همراه 2 حبه سیر داخل غذاساز ریخته و مواد را میکس کنید.

مرحله دوم: مخلوط کردن مواد در ادامه تخم مرغ را اضافه کنید و 1 دقیقه مواد را هم بزنید سپس گلوتن و پودر پیاز و خردل و پاپریکا و نشاسته ذرت و نمک و شیر خشک را به همراه تخم گشنیز و جوز هندی اضافه کنید و 1 دقیقه هم بزنید تا مواد خوب میکس شوند سپس آب را اضافه کنید و مواد را هم بزنید در همین حین به تدریج روغن را اضافه کنید که بهتر است از روغن پخت و پز استفاده کنید حالا مواد را با لیسک زیر و رو کنید تا مواد به خوبی یکدست شود.

مرحله سوم: افزودن به قالب بعد از 1 دقیقه مواد آماده شده، حالا مواد را به 2 قسمت تقسیم کنید و برای یکی رنگ خوراکی پاپریکا استفاده کنید و هم بزنید تا مواد یکدست شود و کاسه دیگر را ساده بگذارید بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز تهیه بیکن مرغ

طرز تهیه بیکن مرغ