مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:302021-12-01سياسي

اجازه بدهید شهید فخری زاده مردمی بماند


برادر شهید فخری زاده در جمع اهالی رسانه با اشاره به اینکه شهید فخری زاده یک شخصیت ماوراءلطبیعه نبود، یک زندگی و شخصیت معمولی مانند همه مردم عادی داشت، - گفت: رسانه ها و مطبوعات زمانی که می خواهند شخصیت ایشان را تبیین کنند از هر دسته و گروهی ایشان را جدا کنند زیرا برادرم طرفدار هیچ جناح سیاسی نبود؛ خواهشمندیم که اجازه بدهید ایشان مردمی بمانند.

اصحاب رسانه استان قم به مناسبت سالروز شهادت شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای و دفاعی، امروز، 10 آذرماه در منزل این شهید بزرگوار حضور یافتند و یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

مجید فخری زاده برادر این شهید هسته ای در جمع اهالی رسانه، بیان کرد: هدف و چشم انداز زندگی شهید فخری زاده از آغاز علاقه و مطالعه فیزیک بود؛ ایشان همیشه علاقه مند بود تا در عرصه علم مایه فخر و سربلندی ایران شود.

برادر این شهید والامقام ادامه داد: از ویژ‍ گی های اصلی شهید این بود که به هر میزانی که جایگاه علمی ایشان افزوده می شد، اخلاق و کردار ایشان فروتن تر و افتاده تر می شد.

به فرموده مقام معظم رهبری امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، لذا در این راستا باید تمام توان و همت خویش را به کار ببندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه بدهید شهید فخری زاده مردمی بماند

اجازه بدهید شهید فخری زاده مردمی بماند