مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-01سياسي

باید فرصت های فرهنگی برای مناطق کم برخوردار با محوریت عدالت اجتماعی ایجاد شود


برای مناطق کم برخوردار به ویژه حاشیه شهرها، فرصت هایی مؤثر ایجاد شود تا جوامع هدف با بهره مندی از این مواهب، بتوانند در تعالی فردی و جمعی با محوریت عدالت و رضایتمندی اجتماعی به سوی توسعه پایدار حرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان، در نشستی با رییس ملی و بین المللی ترویج و تبلیغ شود.

استاندار اصفهان تأکید کرد: ضرورت دارد ضمن انجام کارهای کارشناسانه با بهره مندی از حضور نخبگان و گروه های مرجع نسبت به بازشناسی پیشران های فرهنگی و هنری اقدامات مؤثری صورت گیرد.

وی با اشاره به مناطق کم برخوردار هم گفت: برای این مناطق به ویژه حاشیه شهرها، فرصت هایی مؤثر ایجاد شود تا جوامع هدف با بهره مندی از این مواهب، بتوانند در تعالی فردی و جمعی با محوریت عدالت و رضایتمندی اجتماعی به سوی توسعه پایدار حرکت کنند.

اصفهان ویترینی زیبنده از تاریخ ایران است در این نشست، محمد مهدی دادمان، رییس حوزه هنری کشور با اشاره ارزشمند بودن این دیدار و آشنایی با یک چهره انقلابی و با تقدیر از استاندار اصفهان برای توجه به عرصه فرهنگ، به بیان اولویت اصلی سازمان متبوع خود در بازشناسی مؤلفه های فرهنگی و هنری بومی استان اصفهان پرداخت و گفت: استان اصفهان، ویترینی زیبنده از تاریخ ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید فرصت های فرهنگی برای مناطق کم برخوردار با محوریت عدالت اجتماعی ایجاد شود

باید فرصت های فرهنگی برای مناطق کم برخوردار با محوریت عدالت اجتماعی ایجاد شود