مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-01اجتماعي

وقوع حریق در جنگل های 4 شهر مازندران/ تمامی حریق ها مهار شد


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری با اشاره به وقوع حریق در 4 شهرستان مازندران، گفت: طی 24 ساعت گذشته حدود 3 هکتار از عرصه های جنگلی بهشهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مجید ذکریایی امروز درباره بروز حریق در جنگل های مازندران با توجه به روزهای گرم پاییزی اظهار کرد: با توجه به برگ ریزان و همچنین افزایش دمای هوا و اخطار هواشناسی مبنی بر هوای گرم و وزش بادهای گرم شاهد بروز حریق در طبیعت مازندران بودیم.

وی با اشاره به وقوع حریق در چهار شهرستان مازندران، افزود: طی 24 ساعت گذشته حدود 3هکتار از عرصه های جنگلی بهشهر، 2هزار مترنربع از شهرستان آمل، حدود یک هزار متر در سوادکوه شمالی و 2هزار مترمربع در نکا در آتش سوخت که با حضور به موقع جنگل بانان و همچنین نیروهای مردمی، جنگل بانان و سایر نیروها موفق به مهار حریق شدیم.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری با اعلام اینکه احتمال حریق و گسترش آن در عرصه های جنگلی مازندران طی 24 ساعت آینده متصور است، تصریح کرد: باتوجه به این مهم به تمامی سرجنگلبانی ها و جنگل بانان اعلام کردیم درحالت آماده باش باشند.

این مسؤول با بیان اینکه تمامی گشت های خودرویی و موتوری در سطح جنگل های مازندران فعال شدند، اضافه کرد: حضور گشت ها در سطح ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع حریق در جنگل های 4 شهر مازندران/ تمامی حریق ها مهار شد

وقوع حریق در جنگل های 4 شهر مازندران/ تمامی حریق ها مهار شد