مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-01سياسي

بهره مندی از کمک های مردمی برای خدمت رسانی به مددجویان بهزیستی


معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران ضمن اشاره به تفاهم این سازمان با موسسات غیرانتفاعی و مردمی به منظور بهره مندی از ظرفیت آنها برای خدمت رسانی به جامعه هدف گفت: -  در مسیر رعایت حقوق شهروندی و استفاده از توان مردم، در سال 1400 اقدامات موثری را برای ورود و استفاده از این ظرفیتها دنبال می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احمد خادم در نشستی خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت 12 آذر (روز جهانی معلولان) اظهار کرد: در ایران اسلامی تلاش داریم در این هفته به تبیین تکالیف و اقدامات سازمان بهزیستی بپردازیم.

شعار این روز تحت عنوان پیش به سوی دنیایی فراگیر، دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری کرونا با راهبری و مشارکت افراد دارای معلولیت است.

خادم با اشاره به اینکه معلولین هم بخشی از جامعه هستند و حق بهره مندی از تمام مواهب جامعه را دارند، گفت: ما مکلف هستیم به لحاظ حق انسانی و شهروندی، فضاها و فرصت های مناسب را برای این افراد فراهم کنیم و معلولین را عضوی از اجتماع بدانیم.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران با بیان اینکه در مسیر رعایت حقوق شهروندی و استفاده از ظرفیتهای مردم، در سال 1400 اقدامات موثری را برای ورود این ظرفیتها در سازمان بهزیستی دنبال کردیم، گفت: در این راستا با موسساتی که به صورت غیرانتفاعی از سازمان بهزیستی یا سایر دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از کمک های مردمی برای خدمت رسانی به مددجویان بهزیستی

بهره مندی از کمک های مردمی برای خدمت رسانی به مددجویان بهزیستی