مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-01حوادث

دستگیری 6 هزار قاچاقچی طی یک ماه/ کشف 6293 خودروی شوتی


 رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 11 هزار میلیارد ریال در آبان ماه امسال در کشور خبر داد و گفت: شش هزار و 293 متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

- ، سردار محمد رضا مقیمی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای کمک به جهش تولید، مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت مستمر از طریق بررسی اسنادی کالا (مبدأ و مقصد)، اجرای طرح ها، بازرسی های دوره ای و متناوب از نشانگاه های اقتصادی، کنترل مرزی و ایست و بازرسی های جاده ای و … توسط رده های عملیاتی این پلیس در سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات تخصصی و تلاش های شبانه روزی کارآگاهان پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی سراسر کشور انواع کالای قاچاق شامل؛ لوازم خانگی و آشپزخانه، تجهیزات پزشکی، لوازم یدکی خودرو، لوازم و تجهیزات رایانه ای و تلفن همراه، البسه، سکه و ارز، فرآورده های نفتی، دام و کالاهای اساسی و … در ماه گذشته کشف شد و همچنین تعداد یک هزار و 390 دستگاه خودرو وانت و سواری شوتی حامل کالای قاچاق توقیف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا و ارز مکشوفه را بیش از 11 هزار میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این راستا تعداد شش هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 6 هزار قاچاقچی طی یک ماه/ کشف 6293 خودروی شوتی

دستگیری 6 هزار قاچاقچی طی یک ماه/ کشف 6293 خودروی شوتی