مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:102021-12-01اجتماعي

امدادرسانی به 270 نفر در کرمان از ابتدای پاییز امسال تاکنون


به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، هلال احمر از ابتدای پاییز امسال تا کنون به 270 نفر امداد رسانی کرده است.

- رضا فلاح در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با طرح امداد و نجات زمستانه بیان کرد: این طرح ملی 120 روزه امداد و نجات زمستانه با حضور 500 نجاتگر در 25 پایگاه امداد و نجات دائم و موقت برای ارائه خدمات امدادی در آماده باش کامل هستند.

وی گفت: با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر متولی ارائه خدمات امداد و نجات در شرایط اضطراری است در همین راستا هلال احمر طبق برنامه ریزی و سازماندهی تمامی منابع و امکانات خود را از جمله سرمایه های انسانی داوطلب، متخصص و آموزش دیده در زمان بروز حوادث و سوانح به محل حادثه اعزام می کند.

فلاح، پاسخگویی سریع، موثر و کارآمد به حوادث و سوانح احتمالی در فصل زمستان را از خدمات بسیار مهم جمعیت هلال احمر، ذکر و تصریح کرد: هماهنگی و همکاری با تمامی سازمان ها و دستگاه های همکار درون و برون سازمانی و ارتقای توان عملیاتی جمعیت هلال احمر در پاسخگویی به سوانح طبیعی و انسان ساخت از جمله اهداف اجرای طرح امداد و نجات زمستانه است.

فلاح اضافه کرد: همچنین امداد هوایی در طول این ایام به صورت آماده باش هستند؛ در این طرح آمبولانس، خودروی نجات، تجیهزات و نیروهای عملیاتی در جاده های پرتردد و مبادی ورودی شهرها به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 270 نفر در کرمان از ابتدای پاییز امسال تاکنون

امدادرسانی به 270 نفر در کرمان از ابتدای پاییز امسال تاکنون