مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-01ورزشي

هافبک تیم شهدای رزکان: برای کسب سه امتیاز به بندرعباس می رویم


هافبک تیم فوتبال شهدای رزکان البرز، در ارتباط با بازی هفته گذشته مقابل سپیدرود گفت: واقعا بعضی اوقات بد شانسی در فوتبال گریبان همه تیم ها را می گیرد و فکر می کنم بازی هفته گذشته نوبت تیم ما بود که نتوانستیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

- ایسنا/البرز هافبک تیم فوتبال شهدای رزکان البرز، در ارتباط با بازی هفته گذشته مقابل سپیدرود گفت: واقعا بعضی اوقات بد شانسی در فوتبال گریبان همه تیم ها را می گیرد و فکر می کنم بازی هفته گذشته نوبت تیم ما بود که نتوانستیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

پیمان نصیری در گفت و گو با ایسنا، ادامه داد: در نیمه دوم مقابل سپیدرود بالای 10 موقعیت گل داشتیم که با بدشانسی و البته نمایش خوب گلر حریف نتوانستیم به گل برسیم و با توجه به اینکه روی نقاط ضعف تیم سپیدرود در طول هفته کار کرده بودیم واقعا حق ما برد بود که متاسفانه به حق خود نرسیدیم و بازی مساوی شد.

نصیری به شرایط تیم اشاره کرد و گفت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و همان طور که مدیر عامل محترم آقای کریمی هم گفتند محکوم به برد مقابل تیم شهرداری بندر عباس هستیم و اگر می خواهیم از قافله مدعیان عقب نمانیم حتما باید سه امتیاز بازی روز جمعه را از آن خود کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هافبک تیم شهدای رزکان: برای کسب سه امتیاز به بندرعباس می رویم

هافبک تیم شهدای رزکان: برای کسب سه امتیاز به بندرعباس می رویم