مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-01بين الملل

سازمان ملل پذیرای نمایندگان طالبان و نظامیان میانمار نیست


دیپلمات ها تاکید دارند، بعید است کمیته اعتبارات سازمان ملل در نشست امروز (چهارشنبه) به طالبان افغانستان و نظامیان حاکم بر میانمار اجازه دهد که نماینده کشورهایشان در این سازمان جهانی 193 عضوی حضور داشته باشند.

- دیپلمات ها تاکید دارند، بعید است کمیته اعتبارات سازمان ملل در نشست امروز (چهارشنبه) به طالبان افغانستان و نظامیان حاکم بر میانمار اجازه دهد که نماینده کشورهایشان در این سازمان جهانی 193 عضوی حضور داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ادعاهایی برای کرسی های این دو کشور از سوی طالبان و نظامیان حاکم بر میانمار در برابر سفرای منصوب شده توسط دولت هایی که آنها در سال جاری میلادی سرنگونشان کردند، مطرح شده است.

پذیرش طالبان یا دولت نظامی میانمار توسط سازمان ملل گامی به سوی به رسمیت شناختن بین المللی خواهد بود که هر دوی آنها به دنبالش هستند.

کمیته 9 عضوی اعتبارات سازمان ملل که شامل روسیه، چین و آمریکا است، امروز در مقر سازمان ملل نشستی برگزار خواهد کرد تا اعتبارات تمامی 193 کشور عضو نشست کنونی مجمع عمومی سازمان ملل را بررسی کند.

چهار دیپلمات که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند، این کمیته احتمالا تصمیمات خود را درخصوص نمایندگی افغانستان و میانمار با درک این موضوع که سفرای کنونی آن دو کشور همچنان در کرسی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل پذیرای نمایندگان طالبان و نظامیان میانمار نیست

سازمان ملل پذیرای نمایندگان طالبان و نظامیان میانمار نیست