مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 21:052021-11-30سياسي

ضرورت اولویت بندی هوشمندسازی در قوه قضاییه


نشست رییس دیوان عالی کشور و رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم با اشاره به بازدید خود از مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: مشاهده تشکیلات هوشمندسازی در این مرکز قابل توجه بود؛ لذا از همه دست اندرکاران تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه امروزه دنیا با سرعت زیادی به سمت هوشمندسازی در حرکت است، افزود: ما از لحاظ زیرساختی و تجهیزاتی به خوبی پیش نمی رویم و وقتی از این لحاظ عقب باشیم مشکلاتی در کارها پیش می آید و قوه قضاییه باید تلاش خود را به کار گیرد تا با اختصاص اعتبارات لازم به این مرکز، تجهیزات تکمیل و مشکلات رفع شود.

رییس دیوان عالی کشور تصریح کرد: در قوه قضاییه مسایل زیادی وجود دارد لذا باید اولویت ها را شناسایی کرد و با برنامه ریزی دقیق و هوشمندسازی آنها این مشکلات را برطرف کرد.

وی به کارگیری و استفاده از حقوقدان ها و قضات با تجربه برای ایجاد سامانه های هوشمند و تولیدات نرم افزاری را بسیار لازم دانست.

در ادامه، رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گزارشی از روند کار ارائه داد و به سرویس های مهم ایجادشده این مرکز از جمله پایداری شبکه دادگستری های سراسر کشور، سیاست گذاری امنیت در سطح قوه قضاییه از سازمان های تابعه تا دادگستری ها، سیاست گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اولویت بندی هوشمندسازی در قوه قضاییه

ضرورت اولویت بندی هوشمندسازی در قوه قضاییه