مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 20:502021-11-30بين الملل

وعده ائتلاف «دولت قانون» عراق درباره نخست وزیر بعدی


ائتلاف «دولت قانون» عراق به ریاست نوری المالکی روز سه شنبه، موضع خود را در مورد اعلام نتایج نهایی انتخابات پارلمانی که در دهم اکتبر گذشته توسط این کمیسیون برگزار شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بهاء الدین النوری عضو ائتلاف دولت قانون که ریاست آن را نوری المالکی نخست وزیر اسبق عراق بر عهده دارد، در یک گفت وگوی تلویزیونی اظهار داشت که نتایج نهایی اعلام شده انتخابات پارلمانی عراق، تفاوت چندانی با نتایج اولیه ندارد .

وی که ائتلاف متبوعش رتبه سوم انتخابات را به دست آورده است، افزود: ائتلاف دولت قانون به نتایج انتخابات اعتراض داشت، اما امروز پس از اعلام نهایی نتایج، به تصمیمات دستگاه قضایی احترام می گذاریم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز، النوری تأکید کرد که ائتلاف قانون و طرفدارانش به دلیل مشکلات بوجود آمده در انتخابات، مورد بی عدالتی بزرگی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در چارچوب هماهنگی گروه های شیعه عراق کمیته هایی برای مذاکره با بقیه احزاب پیروز در انتخابات تشکیل می شود، خاطرنشان کرد: چارچوب هماهنگی بزرگترین فراکسیون از نظر تعداد است و در های گفتگو به روی همه جناح ها و فراکسیون ها و احزاب سیاسی باز است .

عضو ائتلاف دولت قانون تأکید کرد که نخست وزیر عراق در دولت آینده از چارچوب هماهنگی خواهد بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ائتلاف «دولت قانون» عراق درباره نخست وزیر بعدی

وعده ائتلاف «دولت قانون» عراق درباره نخست وزیر بعدی