مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 20:352021-11-30سياسي

ارزش حقوقی پیش نویس حاصل از مذاکرات قبلی چقدر است؟


آنچه مسلم است اینکه ایران بنای نادیده گرفتن شش دور مذاکرات قبلی در وین را ندارد، اما چون در شش دور مذاکره قبلی، توافقی صورت نگرفته و حاصل آن در حد یک پیش نویس با پرانتزهای باز باقی مانده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از نورنیوز دور جدید مذاکرات ایران و 1+4 در حالی از روز دوشنبه هشتم آذرماه در وین آغاز شده که علاوه بر روند جاری بر سر میز مذاکرات، حواشی رسانه ای به بستر اصلی انتقال پیام ها تبدیل شده است.

با این وجود؛ چنانچه پیش بینی می شد نشست روز اول این دور از مذاکرات بیشتر حول موضوع تعیین اصول و مبانی گفتگوها برای ادامه مسیر صورت گرفت و گفت وگوها با محوریت رفع تحریم، در فضایی سازنده، حرفه ای و صریح به پیش رفت.

در دور اول مذاکرات همه طرف ها به حق ایران برای پافشاری بر رفع تحریم ها اذعان کردند و مقرر شد نشست کارگروه قطعی تلقی نشده و قابل تغییر ومذاکره است، از این رو هیأت اعزامی جمهوری اسلامی ایران قصد دارد نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص متون پیشین ارائه کرده و پیش نویس های تازه ای نیز روی میز بگذارد.

بر این اساس؛ آنچه مسلم است اینکه ایران بنای نادیده گرفتن شش دور مذاکرات قبلی در وین را ندارد، اما چون در شش دور مذاکره قبلی، توافقی صورت نگرفته و  حاصل آن در حد یک پیش نویس با پرانتزهای باز باقی مانده، طبعا قابل بحث و مذاکره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش حقوقی پیش نویس حاصل از مذاکرات قبلی چقدر است؟

ارزش حقوقی پیش نویس حاصل از مذاکرات قبلی چقدر است؟