مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 18:202021-11-30سياسي

هزینه کردن در راه ارتقای فرهنگی ارزشمندترین نوع سرمایه گذاری است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فردیس گفت: هزینه کردن در راه ارتقای فرهنگی جامعه ارزشمندترین نوع سرمایه گذاری بوده و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی یکی از بهترین اقدامات است.

- ، علیرضا صیاد بعد از ظهر سه شنبه در آیین توسعه و بازسازی مخزن و افتتاح بخش کودک کتابخانه عمومی مقدس اردبیلی با تبریک به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب به فرهنگ دوستان و کتاب خوانان شهرستان فردیس اظهار کرد: یکی از معیارهای پیشرفت هر جامعه میزان مطالعه افراد آن جامعه است.

وی بیان کرد: عملیات بازسازی و بهسازی فضای کتابخانه ها استفاده از کارویژه های بصری، بهسازی و زیبا سازی فضای فیزیکی و ایجاد و طراحی فضاهایی متناسب با سن و روحیات کودکان و نوجوانان به گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان کمک شایانی خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فردیس با بیان اینکه یکی از وظایف و رسالت های مهم و تأثیرگذار متولیان فرهنگی شهرستان ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی و تسهیل امر مطالعه برای علاقمندان است، تصریح کرد: با تخصیص اعتبارات مطلوب در شورای برنامه ریزی به کتابخانه ها و حمایت خیرین و نیک اندیشان، ارتقای کتابخانه ها و اقدامات مساعدی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی شهرستان شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کردن در راه ارتقای فرهنگی ارزشمندترین نوع سرمایه گذاری است

هزینه کردن در راه ارتقای فرهنگی ارزشمندترین نوع سرمایه گذاری است